

Zwroty
Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni
Adres do zwrotów:
Sonstory Elżbieta Sondermann
Wrocławska 42 d
59-230 Prochowice
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: Kupujący
- Dążąc do zapewnienia Ci jak największej satysfakcji z dokonywanych u nas zakupów, jeśli jesteś kupującym - konsumentem, masz możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży, bez podawania przyczyny i zwrotu zakupionego u nas produktu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
- Chcąc zwrócić zakupiony produkt, najprościej będzie, jeśli złożysz oświadczenie o odstąpieniu od umowy, pisząc do nas na adres e-mail: sonstory@wp.pl Jednocześnie możesz przy tej czynności, skorzystać z poniższego formularza:
- FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Sonstory E.Sondermann
ul. Wrocławska 42 d
59-230 Prochowice
sonstory@wp.pl
Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży: ............................................................... nazwa produktu: ................................................................................................................................................ data zakupu i nr oferty: ................................................................................................................................... imię i nazwisko: ................................................ adres: ....................................................................................
Podpis (jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej) - Powinieneś odesłać produkt w ciągu 14 dni od dnia przesłania nam oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Gdy otrzymamy od Ciebie zakupiony produkt, zwrócimy niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 14 dni) wszystkie otrzymane od Ciebie płatności.
- Ponadto, zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt.
- Prawo zwrotu w ciągu 14 dni od zakupu przysługuje tylko konsumentom. Jeżeli zakupu dokonano na potrzeby działalności gospodarczej na podstawie faktury VAT zwrot nie jest możliwy.
- Koszt zwrotu produktów leży po stronie zwracającego produkt.
- Adres do zwrotów: Sonstory E.Sondermann, ul.Wrocławska 42D, 59-230 Prochowice
- Pamiętaj również, że zgodnie z prawem konsumenckim niektóre produkty nie są objęte prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (możliwością zwrotu). Dotyczy to między innymi następujących produktów:
- produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. bielizna, szczoteczki do zębów, depilatory, kremy, podkłady itp.;
- nagrania dźwiękowe, wizualne jak również gry i programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia;
- produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata
Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców
Adres do reklamacji:
Sonstory Elżbieta Sondermann
Wrocławska 42 d
59-230 Prochowice
- Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).
- Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić:
- pisząc na adres email: sonstory@wp.pl
- w formie pisemnej kierując reklamację na adres: Sonstory E.Sondermann ul.Wrocławska 42 d 59-230 Prochowice
- Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej:
- Twoje imię i nazwisko oraz adres,
- Numer oferty na Allegro i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania,
- Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
- Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.
- UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.
- GWARANCJA
- Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny.
- Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są objęte gwarancją, w opisie naszej oferty najczęściej umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt.
- Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji).
- Adres do wysyłki produktów w ramach reklamacji: Sonstory E.Sondermann, ul.Wrocławska 42D, 59-230 Prochowice.